Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
My JumpStyle! xD and Sylwek!

My JumpStyle! xD and Sylwek!


Hejo!!! Cio tam u Was, ludzie??? A oto mój filmik z JumpStyle'm! Występuje z DJ Alicjone (ale to jest jak coś 'chińska' podróbka ) A kamerzystką była Kasięta S. Ale było fajno! Tylko Jumper Paulinki brakuje... A zgadnijcie kto jest najpopularniejszy z mojej szkoły!? HeHe A więc... JA!!! No i Paulinka, Alicja, Monia z 2gim. i Maniu!!! Zajefajnie, co nie? Teraz prawie wszyscy chłopcy pytają mnie o chodzenie. I teraz nie wiem kogo wybrać... O LOL! WIEM! Jeroen'a z CrazY KidS!!! Tylko ciekawe jak... Ale teraz poruszmy temat Sylwka. Byłam u takigo Pawła i jego siostry. Na samym początku sobie z nią gadałam o takich babskich sprawach. Później poszłyśmy na szampana! I chodziłyśmy jak te nawalone. Ale najlepsze były fajerwerki o 24h. Połowe z nich ja podpalałam. HeHe! A później balowanko do 4 nad ranem! Ale spałam tylko 2 godzinki. Bo o 5 się położyłam i o 7 wstałam. Rano główka mnie bolała... o jo joj! Dobra kończe, Papatki!

Rukia and Jumper Olka ;] 4 01 08 / 19:52:16 [Powrót] Jump'eruj



jestes pewna ze to jumpstyle ?
mi to wyglada na borat jumpstyle
jumper leder 31 01 08 / 16:03:20
| brak www IP: 83.14.108.242

łooto widze ze niezla bibka byla xDD no ale u nas też była niezła...hmm rozruba!! pozdrowionki :****
Szpilka 5 01 08 / 16:25:38
| brak www IP: 83.27.23.233






4893
Strona Główna


Hejo! Hejo! Jestem Olka, ale znajomi mówią na mnie Rukia albo Jumper Olka. Zajmuje się JumpStyle'm, muzą i moimi kochanymi chłopcami z CrazY KidS. Hmmm... coś jeszcze? Ale jak coś chcecie wiedzieć to piszcie do mnie na maila albo gg.
Pozdro!!! ^^

My GG: 2686454
Przygarnij mnie do siebie

Ksiega

Ksiega Jumper'ów
Wskakuj do Księgi

Archiwum


2008
Lutuś
Styczuś
2007
Grudzieniuś


Linki

Fajowe filmiki ;]
JumpCrew LWD ^^
2Fast 2Jump ^^
Jump World ^^


Ulubieni




Info

Szablon wykonała Nell(Mitsune). Spróbuj coś zmienić, a jak Cię dorwę...

Powered by:blog4u